Facebook Pixel code

Način plačila

Dostava

Vsa naročila, prejeta do 10. ure zjutraj, dostavimo v 24 urah. Brezplačno dostavljamo naročila v vrednosti nad 100 EUR, vendar za zneske posameznega naročila, nižjega od 100,00 EUR se zaračuna poštnina 9,00 EUR.

Dostavo omogočamo z GLS ekspresno dostavo. Dostava se izvede v 1 do 2 delovnih dneh po opravljenem plačilu. Embalaža je izdelana tako, da se med običajnim prevozom ne poškoduje. Pred prevzemom je kupec dolžan vizualno pregledati pošiljko, sporočiti morebitno vidno škodo in eventualno zavrniti poškodovano pošiljko.

Izjava o varnosti

Vnos in prenos osebnih podatkov in podatkov o številki kreditne kartice je zaščiten z najvišjimi varnostnimi standardi, ki jih zagotavlja sistem WSpay ™ za spletno avtorizacijo kreditnih kartic v skladu z zahtevami imetnikov kartic in kartičnih brendih ter PCI DSS standardov. Avtorizacija in plačilo s kreditnimi karticami poteka preko varnega spletnega sistema WSpay ™ za avtorizacijo in plačilo s karticami v realnem času.

Izjava o varstvu in zbiranju osebnih podatkov in njihovi uporabi

Enzita d.o.o. se zavezuje, da bo varovala osebne podatke kupcev, ker bo zbirala samo potrebne osnovne podatke o kupcih/uporabnikih, ki so nujni za izpolnitev naših obveznosti – kupce obvešča o načinu uporabe zbranih podatkov, kupcem redno omogoča izbiro glede uporabe njihovih podatkov, vključno z možnostjo odločitve, ali bodo ime izbrisali s seznamov, ki se uporabljajo za tržne kampanje. Vsi podatki o uporabnikih se strogo hranijo in so na voljo samo zaposlenim, ki te podatke potrebujejo za opravljanje dela.

Vsi zaposleni v podjetju Enzita d.o.o. in poslovni partnerji so odgovorni za spoštovanje načel varovanja zasebnosti.

 

Vračilo blaga in reklamacije

Po nakupu vam bo izdan račun in garancija. V primeru, da ne prejmete računa v skladu z naročilom ali prejetim blagom, nas kontaktirajte po telefonu: +385 01/2086086 ali nam pošljite e-pošto na info@enzita.si, da bi napako odpravili v čim krajšem času.

Enzita d.o.o. zagotavlja, da so vsi izdelki, kupljeni v naši spletni trgovini, delujoči. Če ste prejeli izdelek, ki ga niste naročili ali ste prejeli izdelek z napako, nas obvestite o težavi. Če je reklamacija upravičena, nas kontaktirajte najkasneje v roku 7 dni od datuma prejema izdelka, da se dogovorimo o zamenjavi poškodovanega izdelka ali vračilu denarja.
Kupec ima pravico vrniti izdelek v naslednjih primerih:

  • dostava izdelkov, ki niso bili naročeni,
  • dostava poškodovanih izdelkov,
  • dostava poškodovanih izdelkov, škoda pa je posledica slabega ravnanja med dostavo.

V primeru vračila blaga zaradi omenjenih situacij (dostava blaga z napako, dostava poškodovanega blaga ali dostava blaga, ki ni bilo naročeno), pošljite pošiljko s pisnim pojasnilom na naslov: Enzita d.o.o., Avenija Dubrovnik 15, 10020 Zagreb, Hrvaška. Zavarujte se tako, da pošiljko obvezno pošljete s potrditvijo prejema pošiljke. Tako boste prepričani, da je vaša pošiljka varno dostavljena na pravilen naslov. Če pošljete pošiljko brez potrjene dostave, nihče ne bo odgovoren za izgubo ali poškodbo vaše pošiljke. Prosimo, da upoštevate ta nasvet!

Pomembne opombe pri vračilu izdelkov:

Ob vračilu izdelka prodajalcu Enzita d.o.o., je potrebno priložiti obrazec za prekinitev pogodbe. Priložiti se mora tudi kopija računa.
Naslov za vračilo izdelkov je Enzita d.o.o., Avenija Dubrovnik 15, paviljon 14a, 10020 Zagreb, Hrvaška.
Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke, in, da pošiljko zapakirate v ustrezno transportno embalažo (idealno je, da izdelek zapakirate na enak način, kot ste ga prejeli). Stroške vračila vedno krije pošiljatelj, razen če je vnaprej dogovorjeno drugače. Odkupnih pošiljk ne bomo prevzeli.

Pri preklicu nakupa, pri katerem ste uporabili popust ali promocijsko kodo, se ta sredstva štejejo za popust in se kupcu ta znesek ne povrne. Prodajalec se zavezuje, da bo vrnil znesek, plačan z istim plačilnim sredstvom, ki ga je kupec uporabil pri plačilu, razen če kupec izrecno soglaša z drugim plačilnim sredstvom in ob predpostavki, da kupec za takšno vračilo ni dolžan plačati dodatnih stroškov. Pri preklicu nakupa se darilni bon šteje kot plačilno sredstvo, ta znesek pa se kupcu vrne v obliki darilnega bona.

Vračilo izdelkov za pravne osebe

Če zahtevate račun R1, sprejemate pogoje, ki veljajo za podjetja. Podjetju, samostojnemu podjetniku in drugim pravnim osebam zagotavljamo pravilnost izdelka v garancijskih rokih. Pravne osebe nimajo možnosti, da prekličejo nakup v 14 dneh ali vrnejo izdelek, kot to velja za fizične osebe.

Za vsa dodatna vprašanja nas lahko pokličete na telefonsko številko +385 01/2 086 086 ali nam pišete na e-pošto info@enzita.si

Odškodninski postopek za poškodovane pošiljke

Če vam je pošiljko dostavila kurirska služba GLS/HP Express (ali katerakoli dostavna služba v Sloveniji) in ugotovite, da je izdelek ali pošiljka poškodovana, da v paketu manjka artikel ali da je viden postopek odpiranja, lahko začnete odškodninski postopek. Škodo je treba prijaviti v roku 7 dni od datuma prejema pošiljke na elektronski naslov info@enzita.si ali po telefonu na 01/2 086 086. Za prijavo škode potrebujemo slike pošiljke (zunaj, znotraj) in embalaže poškodovanega artikla, GLS/HP Express (ali katerekoli dostavna služba v Sloveniji) nalepka in opis poškodbe. Z našimi prodajnimi zastopniki se lahko zmenite tudi o prevzemu poškodovanega paketa na naše stroške.

Vračilo v 14 dneh (odpoved nakupa)

Kupec (velja izključno samo za fizične osebe, ki blago kupujejo v privatne namene) ima pravico v roku 14 dni od prevzema blaga artikel vrniti s predhodnim obvestilom (na elektronski naslov: info@enzita.si), da prekliče nakup, ne da bi navedel razloge za odpoved. Rok vračila se računa od dneva, ko je kupec prejel pošiljko. Edini strošek, ki se kupcu zaračuna v zvezi z odpovedjo nakupa, je strošek vračila izdelka (ki se izračuna po ceniku dostavne službe in je odvisen od teže in cene dostavne kurirske službe). Blago je treba prodajalcu vrniti najpozneje v 14 dneh od datuma pošiljanja e-pošte o preklicu nakupa.

Kupec mora prodajalcu vrniti izdelek nepoškodovan, v originalni embalaži in v enaki količini, razen če je izdelek uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi kupec zanjo odgovarjal. Kupec ne sme uporabljati izdelka, ki ga vrača, vendar ima kupec pravico do preizkušanja blaga, ki ga je kupil, v obsegu, ki je potreben za določitev narave, značilnosti in delovanja tega blaga. Kupec je odgovoren za zmanjšanje vrednosti izdelka, če zmanjša vrednost z uporabo, ne da bi bilo to nujno potrebno za določitev narave, značilnosti ali funkcije izdelka.

Pri preklicu nakupa, kjer je bil uporabljen popust ali promocijska koda, se ta sredstva štejejo kot popust in se kupcu ne vrnejo. Prodajalec se zavezuje, da bo vrnil znesek, plačan z istim plačilnim sredstvom, ki ga je kupec uporabil pri plačilu, razen če kupec izrecno soglaša z drugim plačilnim sredstvom in ob predpostavki, da kupec za takšno vračilo ni dolžan plačati dodatnih stroškov. Ob preklicu se darilni bon izračuna kot plačilno sredstvo, ta znesek pa se kupcu vrne v obliki darilnega bona. Kupec je odgovoren za vsako zmanjšanje vrednosti blaga, ki je posledica ravnanja z blagom, razen tega, ki je bilo potrebno za določitev narave, značilnosti in delovanja blaga. Vračilo plačanega zneska bo izvedeno v 14 dneh od prejema pošiljke od kupca. Prodajalec se lahko vzdrži vračila denarja, dokler ne prejme vrnjenega artikla ali dokler kupec ne predloži dokaza, da je blago vrnil. Da bi se zagotovila varnost, točnost in pravočasnost vračil in evidenc o plačilih, se vračila izvedejo z istim plačilnim sredstvom, ki ga je uporabil kupec pri plačilu, razen če stranka izrecno soglaša z drugim plačilnim sredstvom in ob predpostavki, da kupec ni obvezan za takšno vračilo plačati dodatnih stroškov. Kupec ne plača pristojbine za vračilo izdelka razen stroškov pošiljanja. Vračilo gotovine ni mogoče!

V izjemnih primerih, ko izdelki niso vrnjeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov, lahko kupcu ponudimo drugi izdelek oziroma ustrezno pristojbino, katere višina je določena z zapisnikom ob prevzemu vrnjenega blaga. Pristojbina se obračuna šele po pisni potrditvi kupca. Kupec ta iznos lahko uporablja pri naročilu drugega artikla, ki ima isto ali večjo vrednost.

Obrazec odpovedi najdete tukaj.

Pravice potrošnika v zvezi z garancijo, stvarnimi napakami, odstopom od pogodbe in vsega drugega podrobneje ureja Zakon o varstvu potrošnikov.

Stvarna napaka

Kdaj ima izdelek stvarno napako?

  • ko izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo in uporabo
  • ko izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jih kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana pri prodaji
  • ko izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile ustno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
  • če je prodajalec dostavil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le v informativne namene.

Kako se preverja avtentičnost artikla?

Izdelek primerjamo z drugim, nepoškodovanim izdelkom iste vrste, v nekaterih primerih tudi z izjavah proizvajalca, ki so navedene na izdelku.

Kako se stvarno napako uveljavi?

Kupec mora prodajalca o napaki obvestiti skupaj z natančnim opisom napake v zakonskem roku. Kupec je dolžan posredovati slike izdelka.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov.
Če želite pošiljko vrniti na naše stroške, lahko to storite tako, da se vnaprej dogovorite z našimi zaposlenimi v službi za kupce (+385 01/2 086 086 ali po e-pošti: info@enzita.si).
V skladu z dogovorom vam bomo na vaš naslov poslali kurirsko službo, da prevzame paket. Pozor: vračilo na drug način na račun podjetja Enzita d.o.o. ni mogoč.

×

Košarica